سامانه پشتیبانی آرمان
راهنمای نحوه ایجاد گزینه جانبی برای همایش در سامانه مدیریت همایش های آرمان

راهنمای نحوه ایجاد گزینه جانبی برای همایش در سامانه مدیریت همایش های آرمان

11:12 1394/5/28

 

دانلود راهنمای نحوه ایجاد گزینه جانبی برای همایش

 

مشاهده فیلم آموزشی

 

آموزش گام به گام:

ابتدا وارد پنل دبیرخانه همایش مورد نظر شده نام کاربری و رمزعبور اختصاصی این قسمت را وارد کرده سپس از منوی کاربران

 گزینه های جانبی را انتخاب می کنیم با کلیک بر روی دکمه " ایجاد منوی جدید "می توانیم منوی جدید را برای این همایش اضافه کنیم

 

در قسمت عنوان گزینه جانبی نوشته می شود (مثال:صبحانه روز دوم)

از کادر بعدی گزینه جانبی مورد نظر را انتخاب می کنیم و در کادر توضیحات،توضیحات لازم را وارد می کنیم.

اگر در کادر بعدی که کادر هزینه است،هزینه را 0 وارد کنیم به این منظور است که گزینه جانبی مورد نظر را به صورت رایگان در اختیار پژوهشگر ارائه می دهیم  و اگر هزینه ای برای آن در نظر گرفتیم،هزینه را وارد میکنیم

اگر گزینه جانبی مورد نظر تصویری داشته باشد می توان با استفاده از گزینه Choose File عکس را upload کرد.

در کادر بعدی ظرفیت را مشخص می کنیم که اگر با 0 مقدار دهی شود به منظور نامحدود بودن گزینه جانبی است.

 

 

اگر گزینه انتشار را علامت بزنیم گزینه جانبی برای پژوهشگر نمایش داده خواهد شد

گزینه بعدی برای مشاهده تعداد است

بعد از تایید کردن اطلاعات یک گزینه به گزینه های جانبی اضافه خواهد شد.

 

 

برای ویرایش کردن گزینه جانبی بعد از ایجاد، گزینه ای به نام ویرایش وجود دارد با کلیک بر روی این گزینه صفحه ای باز می شود که دقیقا شبیه صفحه ای است که برای ایجاد گزینه جانبی مقدار دهی کردیم .

 

 

همینطور برای حذف گزینه جانبی روی حذف کلیک می کنیم و تایید را میزنیم.

اگر این گزینه جانبی قبلا انتخاب شده باشد امکان حذف آن وجود ندارد.اگر در زبان انگلیسی ایجاد کردیم پس بهتر است گزینه ها و دیگر مقادیر نیز به صورت انگلیسی وارد شود.

 

504
مطالب مرتبط



لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد
 

 
Captcha


 


سامانه مدیریت محتوای آرمان سامانه مدیریت محتوای آرمان