راهنمای کنترل دبیرخانه در سامانه مدیریت همایش های آرمان
9:13 1394/6/2
دانلود راهنمای کنترل پنل دبیرخانه
نمایش فیلم آموزشی:
مشاهده راهنما به صورت گام به گام:
درسامانه همایش های آرمان، جهت عضوشدن پژوهشگردرهمایش ابتدا باید وارد پنل کنترل دبیرخانه شویم، که بعداز واردکردن نام کاربری و رمزعبور کاربر مجاز به ورود کنترل پنل است.

پس از وارد شدن به کنترل پنل صفحه ای باز می شود که در این قسمت می توان تمام اعضای ثبت نامی را دید.

برای انجام تنظیمات وارد منوی همایش شده و زیر منوی تنظیمات کلی همایش را انتخاب می کنیم و می توان تنظیمات وارد شده را توسط دکمه تایید ثبت کرد.


زیر منوی بعدی تاریخ های مهم همایش می باشد که مانند منوی قبلی تنظیمات را انجام داده و با کمک دکمه تایید تنظیمات را اعمال می کنیم.

برای هر همایش باید تنظیماتی انجام داد تا کاربر بتواند عضو آن همایش شود.
نکته: انواع شرکت در همایش، هرهمایش یکسری نوع شرکت در همایش دارد برای این که کاربر عضو شود حتما باید نوع شرکت را مشخص کرد.
برای این کار روی دکمه ی ایجاد نوع ثبت نام جدید کلیک کرده صفحه ای مانند شکل باز خواهد شد.

- عنوان: در قسمت اول میتوان عنوان مورد نظر را وارد کرد.
- امکان ارسال مقاله ندارد: اگر بخواهیم کاربر امکان ارسال مقاله را داشته باشد این گزینه را از حالت انتخاب خارج میکنیم.
- انتشار: اگر این گزینه انتخاب باشد کاربر میتواند نوع ثبت نامی را مشاهده نماید که به صورت پیش فرض این گزینه انتخاب است.
در این قسمت دو نوع هزینه پرداخت داریم، پرداخت قبل از داوری و پرداخت بعد از داوری (این هزینه بعد از پذیرش صورت میگیرد)
- هزینه ثابت: در این قسمت باید هزینه را به صورت ریال وارد کنیم.
- هزینه مقالات اضافه برابر باشد: اگر هزینه مقاله دوم به بعد ثابت باشد، میتوان برای مقاله دوم هزینه ای را دریافت کرد.
- هزینه مقالات اضافه مطابق الگو باشد: اگر بخواهیم هزینه مقاله دوم به بعد با هزینه ثابت یکسان نباشد میتوان از این گزینه استفاده نمود.
نکته: حداکثر تعداد مقالات هر همایش را میتوان توسط این گزینه مشاهده کرد.

هزینه های پس از داوری با هزینه های قبل از داوری دارای گزینه های یکسانی هستند که در صفحات قبل به توضیح آنها پرداختیم.
- هزینه مقالات پذیرفته شده اضافه برابر باشد: این گزینه مشخص میکند که هزینه مقالات دوم به بعد را دریافت کند یا خیر.
بعد از انجام تنظیمات روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک میکنیم.

هرکدام از این نوع ثبت نامی را به کمک دکمههای حذف و ویرایش میتوان تغییر داد.
به منوی مقالات رفته و زیر منوی انواع محور های همایش را انتخاب میکنیم، در اینجا دو نوع محور مشاهده میشود: محور اصلی و محور فرعی.

برای ایجاد محور اصلی جدید برروی این دکمه کلیک کرده و نامی را برای این محور انتخاب میکنیم و سپس روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک میکنیم که به کمک لینکهای ویرایش و حذف میتوان تغییرات موردنظر را روی محور اعمال کرد.

برای ایجاد محور فرعی جدید روی دکمه مربوط به آن کلیک میکنیم و نام مناسب برای آن قرار میدهیم، باید توجه داشت که برای ایجاد محور فرعی حتما باید یک محور اصلی انتخاب شود، بعد از آن روی دکمه تایید کلیک میکنیم که میتوان این محور را حذف کرد یا ویرایش نمود.
نکته: اگر کاربر محوری را برای مقاله اش انتخاب نکرده باشد میتوان آن محور را حذف نمود.
بعد از ایجاد محورهای اصلی و فرعی، به سراغ زیرمنوی انواع فایل های مقاله در منوی مقالات میرویم:
از این زیر منو برای ارسال مقاله استفاده میشود که دارای دو قسمت مرحله قبل از داوری و مرحله پس از پذیرش که تنظیمات موردنظر را انجام داده و روی دکمه تایید کلیک میکنیم.


به سراغ زیر منوی بعدی میرویم:
زیرمنوی انواع وضعیتهای مقاله که میتوان انواع پذیرش را در آن مشاهده نمود، انتخاب و در نهایت آن را تایید کرد.
تا اینجا پیش نیاز های لازم جهت عضو شدن کاربر در همایش و ارسال مقاله توسط آن بیان شد.
