سامانه پشتیبانی آرمان
راهنمای ایجاد همایش

راهنمای ایجاد همایش

9:27 1394/6/3

درسامانه همایش های آرمان، می‌توان همایش های جدید ایجاد کرد.


 

دانلود راهنمای ایجاد همایش جدید

مشاهده فیلم آموزشی :

 

مشاهده راهنما به صورت گام به گام:

در سامانه همایش های آرمان در بخش همه همایش ها، زیر منویی به نام ایجاد همایش جدید وجود دارد که در اینجا به شرح آن می‌پردازیم:

برای ایجاد همایش جدید این زیرمنو را از منوی همه همایش ها انتخاب می‌کنیم،(برای ایجاد همایش باید به زبان سامانه توجه داشت که به چه زبانی ایجاد می‌شود).

 

برای ایجاد همایش جدید باید تنظیماتی را انجام داد که به شرح آن می‌پردازیم:

نام پرتال: دراین قسمت نام سامانه ای که می‌خواهیم همایش در آن درج شود را انتخاب می‌کنیم.

نام همایش: دراین قسمت نام همایش را به زبان انگلیسی واردمی‌کنیم، که باید بدون فاصله درج شود و درآن از کاراکترخاصی استفاده نشود ولی کوچک یا بزرگ بودن حروف اهمیتی ندارد.

عنوان همایش: عنوان همایش را می‌توان به زبان انگلیسی یا فارسی درج کرد.

موضوع همایش: دراینجا می‌توان موضوع را باتوجه به همایش انتخاب کرد.

 

پوسترهمایش: پوسترطراحی شده را برای همایش انتخاب می‌کنیم یا می‌توان ازپوسترهای پیش فرض استفاده کرد.

دانشگاه محل برگزاری همایش: باید محل برگزاری همایش را دراین قسمت تعیین کرد.

 

توضیحات همایش:توضیحات لازم درباره همایش را می‌توان دراین قسمت ذکرکرد.

نوع همایش:روز همایش را باید مشخص کرد که به صورت حضوری یا آنلاین باشد.

گزینه های توضیحات زمان برگزاری همایش، تاریخ برگزاری همایش،تاریخ شروع ثبت نام درهمایش را به طور دلخواه پر می‌کنیم.

تاریخ شروع دریافت مقاله درهمایش: برای دریافت مقاله ابتدا باید در همایش موردنظرعضوشد سپس تاریخ دریافت مقاله را مشخص کرد.

تاریخ پایان ثبت نام در همایش، تاریخ پایان دریافت مقاله درهمایش: می‌توان دراین قسمت دو تاریخ متفاوت را تعیین کرد.

تاریخ داوری در همایش: تاریخ داوری موردنظر را می‌توان دراین قسمت تعیین کرد.

تنظیمات قالب، رنگ بندی: دراینجا می‌توان قالب خاصی را برای همایش در نظرگرفت.

انتشار: اگر این گزینه را فعال کنیم همایش ازهمان لحظه قابلیت انتشار را دارد ولی اگر این غیرفعال باشد می‌توان تاریخ انتشار همایش را مشخص کرد و همچنین می‌توان تعیین کرد که چه زمانی به پایان برسد.

پس از انجام این تنظیمات برروی دکمه تایید کلیک می‌کنیم.

 

درزیرمنوی همه همایش ها می‌توان تمامی همایش ها که تاکنون ایجاد شده را مشاهده کرد.

دراین صفحه برای یافت همایش موردنظر می‌توان اطلاعات آن همایش را وارد کرده و برروی دکمه جستجو کلیک می‌کنیم.

 

هرهمایشی که ایجاد می‌شود در هنگام مشاهده کادری بازمی‌شود که اطلاعات مختصری درباره همایش درآن ذکرشده است.

درهرکادر لینک هایی مشاهده می‌شود که به شرح آن می‌پردازیم:

بنرها: برروی لینک بنرها کلیک می‌کنیم که می‌توان بنرهای موجود در هر همایش را مشاهده کرد.

 

نکته: سایزبنرهای موجود در همایش باید1200*2000 باشد و همچنین حجم فایل آن نباید از4مگابایت بیشترباشد.

برای آپلود هربنر از دکمه choose file استفاده می‌کنیم، سپس برروی دکمه تایید کلیک می‌کنیم تا بنر جدید اضافه شود.

 

تنظیمات کلی همایش: بر روی این دکمه کلیک می‌کنیم که می‌توان تنظیمات مربوط به همایش را انجام داد، پس از آن روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک می‌کنیم، تاتغییرات موردنظر درج شود.

 

تاریخ های مهم همایش : باکلیک برروی این دکمه می‌توان تغییرات موردنظر روی تاریخ را انجام داد.

 

نکته: اگر گزینه نمایش نتایج داوری صرفا پس از تاریخ داوری انتخاب نباشد کاربر می‌تواند نتایج را از همان لحظه ای که روی سایت گذاشته می‌شود ببیند ولی اگر این گزینه انتخاب باشد نتایج داوری بعد از تاریخ داوری همایش، قابل مشاهده می‌باشد و قبل از آن به هیچ مقاله ای نمی‌توان دسترسی پیدا کرد.

پوستر همایش: در این دکمه می‌توان پوستر مورد نظر را برای همایش انتخاب کرد.

نکته: اگر پوستر آپلود شده مشاهده نشد می‌توان از دکمه ی ctrl+ F5 استفاده کرد که صفحه را کامل refresh کرده و پوستر قابلیت نمایش پیدا می‌کند.

 

در سامانه همایش آرمان بعد از اینکه هر همایشی ایجاد می‌شود نیاز به یک دبیرخانه همایش داریم.

برای ایجاد دبیرخانه به منوی کاربران رفته و زیر منوی ایجاد مدیر همایش جدید را انتخاب می‌کنیم.

 

در شکل بالا نام مدیر و... را وارد می‌کنیم، که گزینه نام کاربری در کل سامانه نباید تکراری باشد و باید به صورت انگلیسی وارد شود، گزینه های بعدی مانند ایمیل، تلفن همراه، انتخاب پرتال برای مدیر، نقش مدیر را تکمیل کرده و همایش موردنظر را به آن انتساب می‌دهیم.

برای انتخاب تصویر از مدیر از دکمه ی choose file استفاده می‌شود، بعد از آن روی دکمه ی ایجاد کاربر کلیک می‌کنیم.

 

بعد از کلیک برروی دکمه ایجاد کاربر کادری جدید باز می‌شود که برروی دکمه ادامه کلیک می‌کنیم تا وارد صفحه مدیران همایش شویم.

 

صفحه جدیدی باز می‌شود به نام مدیران همایش که می‌توان در این صفحه مدیر خاصی که مد نظر است را جستجو کرد یا اطلاعات و مشخصات مدیر ایجاد شده را مشاهده نمود.

سطح دسترسی در اینجا super manager می‌باشد یعنی سطح دسترسی کامل برای دبیرخانه آن همایش را دارد.

 

 

 

1042
مطالب مرتبط



لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد
 

 
Captcha


 


سامانه مدیریت محتوای آرمان سامانه مدیریت محتوای آرمان